Veliki Otok 44b
6230 Postojna
S strani neodvisnega športnega strokovnjaka Gregorja Bizjaka so bili predstavniki športnih klubov in društev izzvani k samorefleksiji in zavedanju, da šport ni zgolj entuziazem in ljubiteljska dejavnost, v kolikor si želiš rezultatov, strokovnosti in partnerstev. Športni deležniki nosijo odgovornost za formalno in transparentno delovanje, strokovno izvrševanje vsebin in aktivnosti, napredek v rezultatih ter tudi poslovanje. Pridobivanje finančnih sredstev, veščine samo promocije, vzpostavitev partnerstev, krepitev prepoznavnosti športnega kluba ali društva so ključni in pričakovani koraki, ki se jih deležniki v lokalnem okolju premalo zavedamo.
Dogodek je jasno pokazal, da je v regiji velik potencial za rast in razvoj športa, vendar je nujna preobrazba miselnosti in delovanja. Kljub temu, da nam v regiji ta način dela morda zadostuje in se obenem zavedamo svoje skromnosti, včasih tudi sklicujemo na omejitve v okolju, je razkorak med veščinami, vizijo in nenazadnje tudi rezultatskih učinkov v primerjavi s priložnostmi in podporo, ki je športnim deležnikom na voljo, izjemno velik. Transformacija delovanja in miselnosti resda zahteva čas, a z jasnim načrtom in ustreznimi ukrepi je uspeh dosegljiv. Srečanje ni bilo zgolj predavanje, temveč dinamična, interaktivna delavnica, kjer so se predstavniki športnih klubov in društev, predstavniki OKS-ZŠZ Regijske pisarne Postojna, gospodarstva in drugih ključnih deležnikov iz regije, aktivno vključili v razpravo in delili svoje izkušnje.
V želji, da bi spodbudili proaktivno, strokovno, "podjetniško" delovanje športnih klubov in društev ter dvignili nivo športne dejavnosti v naši regiji, si bomo tudi v prihodnje prizadevali opolnomočiti zainteresirane, ki vodijo športne dejavnosti, z usmerjenimi vsebinami in informacijami, ki bodo okrepile njihove veščine in kompetence. Ne zamudite torej naslednjih priložnosti, ki vas bodo spodbudile k preseganju odvisnosti od občinskega financiranja, pridobivanju dodatnih sredstev ter gradnji močnih partnerstev z gospodarstvom, profesionalizaciji vodenja in krepitvi vaše blagovne znamke.