Veliki Otok 44b
6230 Postojna
· Usposabljanje je del serije "Je dober podjetnik tudi dober prodajnik?". Na usposabljanju se bomo dotaknili večnih dilem podjetnikov, ki se bodisi sami bodisi z zunanjimi izvajalci ukvarjajo z zastavitvijo marketinških in prodajnih kanalov. Posebno pozornost bomo namenili umestitvi marketinško-prodajne funkcije v podjetja: kako zastaviti ustrezno strukturo, ki upošteva potrebe podjetja, ali je boljša kombinacija zunanjih in notranjih izvajalcev ali kako drugače?
Če hočemo v današnjem svetu digitalizacije preživeti, se moramo prej ali slej naučiti prodajati. Kaj prodajamo in kako prodajamo, je odvisno od nas in naših prodajnih tehnik ter strategije prodaje. Včasih je dovolj klik in imamo produkt/storitev prodano, včasih pa to ni dovolj. En izmed pomembnih korakov pri načrtovanju strategije spletne prodaje je izbira izdelkov oziroma storitev, ki jih bomo prodajali in od tu gradimo naprej. Kako pa to naredimo se bomo naučili na delavnici.