Veliki Otok 44b
6230 Postojna
Karin Gerečnik, lastnica podjetja Gedoma d.o.o., je letošnja zmagovalka programa Biznis in PIP v Postojni. Komisijo je prepričala s poznavanjem potreb izbrane ciljne skupine, z oblikovno in tehnično odlično rešitvijo, ki jo je ponudila ter s svojim trdnim prepričanjem v potencial svoje poslovne ideje. Izkazala je veliko pragmatičnost pri nagovarjanju poslovnih problemov, s katerimi se bo soočila, zaradi česar jo je komisija še toliko bolj spodbudila k realizaciji sicer odličnega produkta. In kaj ustvarja Karin, prodorna ženska, ki se je suvereno podala v svet podjetništva? Podjetje ponuja rešitev za avanturistični turizem, s poudarkom na pristnem stiku z naravo. Udoben snemljiv bivalnik, katerega zasnova bo omogočala avtonomnost, prenočitev za 2 odrasla in 2 otroka ter vso ostalo udobnost, naj bi bil na trgu na voljo že v naslednjem letu.
Po polletnem obdobju od prejema nagrade in rednih stikov ter svetovalnih srečanj v Podjetniškem inkubatorju Perspektiva, smo Karin prosili za pozornost in informacije o njenih podjetniških korakih, ki jih je v tem času naredila.
Kako ste porabili pridobljena sredstva?
Delno bo znesek nagrade počrpan za nove vizualizacije z izboljšavami koncepta Pathless, do konca pa se bodo sredstva porabila v kratkem in sicer za nabavo materiala za prototip. Za izdelavo prototipa ocenjujemo, da bo vložek presegel znesek 30.000€.
V kolikšni meri ste napredovali z vašo poslovno idejo od prejema nagrade?
Napredovali smo v smislu še podrobnejše raziskave trga, obiskali smo sejem off-road karavaninga v Nemčiji, pridobili vavčerja za zaščito blagovne znamke in modela in postavili nov načrt zagona prodaje in proizvodnje. Gradimo tudi tesne kontakte z domačimi in tujimi dobavitelji in potencialnimi poslovnimi partnerji, ki prepoznavajo produkt kot zanimiv. Z veseljem bi radi sodelovali tudi z lokalnimi organizacijami in izkoristili odlično domačo strateško lokacijo, zato smo se obrnili na TIC Postojna, navezali bomo kontakt z RDO (Pivka), v kontaktu pa smo tudi s strokovnjakinjo za primerno marketinško komunikacijo.
Kakšne so vaše namere v zvezi s tem tudi v prihodnje?
Namere s Pathless-om ostajajo nespremenjene: uspešna prodaja našega prvega high-end produkta širom Evrope in na Bližnjem Vzhodu s proizvodnjo v domači regiji. Srednjeročni plani so kadrovske okrepitve, razvoj novih modelov in aktivno širjenje trga in prepoznavnosti blagovne znamke. Želimo si tudi posluh iz strani občin in države za ureditev overland kampiranja.